Hulp op afstand

Bij problemen aan uw computer hoeft u deze niet altijd binnen te brengen bij ons. Vanop afstand kan onze technische dienst uw scherm overnemen en het computerprobleem proberen op te lossen. De enigste vereiste is dat u een actieve internetverbinding heeft op dat moment. Tijdens de werkuren is er ook soms de kans om een chat te starten met 1 van onze medewerkers, dit kan als het icoon hiernaast actief is (ziet u het icoon 'live chat' niet dan is er op heden geen chat mogelijk).

 

Wanneer kan een schermovername bijvoorbeeld handig zijn?

  • Indien er zich een printprobleem voordoet
  • Bij de installatie van bepaalde software, zoals een antivirusprogramma
  • U heeft een probleem in MS Office
  • Bij allerhande kleine problemen

We raden een schermovername af indien de computer besmet is met virussen, u brengt dan beter de computer onmiddellijk binnen bij onze diensten. Indien mogelijk druk het herstelformulier af en vul het formulier volledig in.

 

Wanneer u een schermovername wenst te starten, volg dan volgende 3 stappen:

  1. Bel ons tijdens de kantooruren op het nummer 056 42 66 70
  2. Geef een korte beschrijving, daarna wordt u doorgeschakeld met onze technishe dienst
  3. Na aanvaarding door onze technische dienst zullen zij u vragen op de knop 'schermovername' te drukken die u in de rechterkolom terugvindt, of klik hier. Indien u onze supporttool op uw computer staan hebt kunt u ook via die tool de schermovername starten. Volg daarna de instructies van de technieker.

Wanneer onze technische dienst deze Support Tool gebruikt om u te helpen, kunnen hieraan kosten verbonden zijn, dit zowel voor de schermovername als voor de chat-functie. Voor klanten die een onderhoudscontract lopen hebben, is het gebruik van de Support Tool meestal in de basisdienst inbegrepen. Spreek onze medewerker aan voor meer informatie.

Schermovername

 

Live chat

Herstelformulier afdrukken

Scan uw computer